Wednesday, April 18, 2018

Mixed Media Card {Sizzix}


Здравейте,
Аз съм нова съм в микс медията, но пък смело опитвам различни неща. :)
Ето и последният ми опит:


За тази "миксирана" картичка заложих на  тюркоазено - синята гама.
 Исках акцетна да е розетка


Но също така добавих и тагчета и два банера с надпис "Love"

Предварително им състарих ръбчетата с многофункционалния инструмент Multi Tool
Този инструмент е много удобен  и по мое мнение го поставям в 
Топ 5 необходими инструменти на всеки крафтър.


Крафт ножът е най-добрият (най-острият), който съм срещала досега.
А това, че инструмента за състаряване е на дръжка (оребрена за удобно захващане)
го прави много по-удобен, в сравнение с малкият  инструмент, който ползвах досега.


Добавих малко  клонки и напръсках с бяла и черна акрилна боя.



А ето и рецептата за тази миксирана картичка:

Желая ви хубав, цветен и успешен ден!
Чао и до скоро!

Предизвикателства:
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2018/03/31-ingrid-gooyer.html - ако момичетата преценят, че отговаря на условието :)


No comments:

Post a Comment