Thursday, May 10, 2018

Donuts. Yes. Please.

Здравейте,
Обичате ли понички? Ама, че въпрос... та кой не обича понички! Хи-хи!
На мен ми напомнят за детството, за закуските, които приготвяше мама... 
А днес аз съм приготвила една поничка, която изглежда страхотно 
и съдържа НУЛА калории:)))
И не става за ядене, но пък е толкова сладурска!

Дизайнът на тази картичка, във формата на поничка е  на  Jen long



Комплектът  се казва  Сard-donut-fold-a-long и се състои от 9 части.
Вътре има и упътване в снимки, за направата на картичката.
Става много лесно с шаблоните, и е ефектно, нали?
Аз избрах да добавя този надпис отвътре


А тези мъничките пръчици - са почти като истински захарни пръчици.
Голямо лепене падна, но добре, че са на един  метален шаблон. :)))



За направата на такава картичка е необходимо да имате само:

Чао и до скоро!
Хубава и сладка вечер ви желая! С вкусни понички :)))




No comments:

Post a Comment